Wszystko

Trzy twarze facylitacji

Wyobraźcie sobie spotkanie. Spotkanie, na którym ludzie są zaangażowani, na bieżąco dzielą się ze sobą informacją zwrotn...

Dziel i zwyciężaj

Dlaczego dzielenie zadań jest tak ważne z technicznego punktu widzenia? Otóż dlatego, że  najwięcej niespodzianek jest n...

Warunki dobrej retrospekcji: 1 poczucie bezpieczeństwa.

Zdradzę Wam sekret. Siedzenie na spotkaniach nie sprawi, że będzie szybciej. Samo siedzenie na spotkaniach sprawi, że bę...

Prosty przepis na udany produkt

Jesteś głową organizacji. Chcesz tworzyć świetne produkty. Scrum wydaje się rozsądnym wyborem. Przepis wydaje się pro...

Nowa aktualizacja Ilustrowanego Scrum Guide - darmowy e-book do ściągnięcia

Scrum: jest lekki, łatwy do zrozumienia i trudny w implementacji. Dlatego 7 listopada 2017 Jeff Sutherland i Ken Schwab...

Najważniejsze zmiany w Scrum Guide – spojrzenie subiektywne

Niejeden zespół boi się, że po zmianach w Scrum Guide już nie będzie zgodny ze Scrumem. A znacie jakikolwiek zespół, dzi...

Udana sesja feedbackowa

Udzielanie informacji zwrotnej, to jeden z najważniejszych czynników, pozwalających na rozwój osobisty i poprawę partner...

„Model Spotify” – lekcja transplantologii

Nie wprowadzajcie tak zwanego “Modelu Spotify”. Inspirujcie się tym, jaką kulturę ma Spotify, bo to bardzo dobry przykła...

Nie, nie masz problemu ze skalowaniem.

Nie, nie masz problemu ze skalowaniem. No, bo przecież potrzebujemy się skalować! Mamy problem. Potrzebujemy LeSSa! Sc...

Jak dawać feedback?

Informacja zwrotna jest szczególnym „darem”. Dany w umiejętny sposób może wiele zmienić, źle użyty rani i zniechęca . Wa...

Czytaj więcej