O warsztacie
Warsztat ten zbudowany jest z teorii przeplatającej się z praktyką. Uczestnicy poznają teorię stojącą za mierzeniem i od razu zastosują ją w praktyce. Podczas warsztatu zmapują użytkowników i interesariuszy swoich produktów, aby móc lepiej określić, jaką wartość ich produkt przynosi. Na bazie zdefiniowanej wartości uczestnicy dobiorą mierniki tak, aby jak najwięcej dowiedzieć się przy jak najmniejszej inwestycji.
Dla kogo?
Zarządzający produktami, Scrum Masterzy i Product Ownerzy.
Cele warsztatu
Podczas warsztatu dowiesz się, czym jest mierzenie i dlaczego “najprawdopodobniej” robisz to źle. Zobaczysz, że wszystko da się zmierzyć.
Jak to zrobimy:
- Przyjrzymy się teorii mierzenia i podejmowania decyzji.
- Zdefiniujemy, czym jest wartość biznesowa w produktach uczestników.
- Zapoznamy Cię z kosztami mierzenia i tym, jak je oszacować i zmniejszyć.
- Przećwiczymy tworzenia zestawów miar dostosowanych do potrzeb produktu i otoczenia biznesowego.
Poglądowa agenda
- Co to jest mierzenie i jak definiują go specjaliści.
- Po co mierzymy?
- Co to jest wartość biznesowa – modele jej określania.
- Podstawy EBM.
- Miary wartości biznesowej.
- Tworzenie zestawów miar – teoria i podejścia.
Interesuje Cię inny termin warsztatu? Każdy trener ma merytoryczną wiedzę, żeby go przeprowadzić, ale miary i EBM to specjalność Kate. Masz pytania? Napisz do nas!
Terminy warsztatów: